Tovar bol pridaný do košíka


Prejsť do košíka
Produkty
Stať sa fanúšikom facebook
E-mailový spravodaj
novinky e-mailom

Zadajte svoj e-mail a my Vám budeme
posielať zaujímavé ponuky, súťaže a akcie!


overený obchod

Zákaznícky servis

 

1. Je možné si objednať tovar aj telefonicky ?

2. Ako rýchlo budem mať tovar doma ?

3. Koľko zaplatím za doručenie tovaru ?

4. Čo ak nebudem doma, keď mi kuriér donesie       zásielku?

5. Uvádzate ceny vrátane DPH ?

6. Pred nákupom sa musím vždy zaregistrovať ?

7. Akú výhodu má registrácia ?

8. Musím nakúpiť tovar nad určitú hodnotu ?

 

9. Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť ?

 

10. Je problém s reklamáciou zakúpeného tovaru

     prostredníctvom internetu ?

 

1.
 Je možné si objednať tovaj aj telefonicky ?

Áno je to možné, telefonicky si môžete akýkoľvek tovar objednať na telefónnom čísle: 

+421 (41) 4333 412

+421 (41) 4333 413 


Faxové objednávky na linke : 

+421 (41) 4231 987


E-mailové na: 

housova (at) euroshopy.sk

info (at) euroshopy.sk 

 

2.
 Ako rýchlo budem mať tovar doma?

Vo väčšine prípadov je to do 3 dní od objednávky. (http://www.euroshopy.sk/clanky/informacie-potrebne-k-nakupu/)

 

3.
 Koľko zaplatím za doručenie tovaru ?

Ceny za prepravu závisia od hmotnosti zásielky. Pozrite si ceny prepravy na našej stránke v sekcii Zákazníci

(http://www.euroshopy.sk/clanky/informacie-potrebne-k-nakupu/#Cenik_dopravy_kurierom a http://www.euroshopy.sk/clanky/informacie-potrebne-k-nakupu/#Dodanie).

4.
 Čo ak nebudem doma, keď mi kuriér zásielku donesie ?

Žiadny problém, každý kuriér má Vaše telefónne číslo ktoré ste zadali pri objednávke a je možné si dohodnúť prevzatie neskôr alebo na inej adrese. 

 

5.
 Uvádzate ceny vrátane DPH ?

Áno. Všetky ceny uvedené na stránke sú vrátane 20% DPH. Sme platcovia DPH, ak ste teda firma, môžete si uplatniť vrátenie DPH a dať do nákladov tovar,ktorý súvisí s predmetom vášho podnikania.

 

6.
 Pred nákupom sa musím vždy zaregistrovať ?

Áno je to potrebné ak si chcete urobiť objednávku cez systém. 

 

7.
 Akú výhodu má registrácia ?

S registráciou nemusíte pri opakovaných nákupoch vypĺňať viacero údajov, vyplnených už pri registrácii a tak sa Váš čas strávený vypĺňaním objednávkyneuveriteľne skráti.

 

8.
 Musím nakúpiť tovar nad určitú hodnotu ?

Nie, stačí aj nákup v hodnote 1 Eur. 

 

9.
 Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť ?

Čo mám robiť? V prvom rade je potrebné, aby ste u nás mali vytvorené konto (registráciu). Pre správne fungovanie nášho obchodu je tiež treba mať povolené cookies. Ak ste zabudli Vaše heslo, môžete si ho nechať poslať na Vašu emailovú adresu.

 

10.
 Je problém z reklamáciou zakúpeného tovaru prostredníctvom internetu ?

Nie. Bližšie a podrobné informácie ako presne postupovať pri reklamácií tovaru nájdete v sekcii Zákazníci - Reklamácie (http://www.euroshopy.sk/clanky/reklamacny-poriadok/#Kotva2).